Dios Lenteloop

Vooruitzichten en ervaringen van de atleten

Dios Lenteloop

Berichtdoor Marco » za 11 jun 2011, 19:54

Zie net op uitslagen.nl dat Richard vet pr heeft gelopen op de 10 km DIOS Lenteloop in Den Hoorn, 43.34 min: klasse Richard!!!
Marco

Re: Dios Lenteloop

Berichtdoor Richard » zo 12 jun 2011, 19:26

Thanks Marcos, ja ging lekker man. Geen last gehad van vermoeidheid en kon lekker doorgaan. Was nog wel een stuk met flink wat tegenwind, maar zo hadden we de laatste kilometer weer voor de wind. Had misschien wel sneller gekund als ik in het begin wat sneller was gegaan, maar dat proberen we volgende keer wel weer. Kom dinsdag lekker trainen, dan neem ik wat lekkers mee. Hoe is het trouwens met jou blessures?

ik was nog van plan om die 10km rond Jose zijn landhuis :lol: te lopen, maar ik had te zware benen en moet morgen weer MTB trainen op het sttrand, dus sorry Jose, maar ik zag dat je nog in de top 20 stond, lekker man.

Tot dinsdag, zal ik gewoon komkommers uitdelen :twisted:
Richard

Berichtdoor Marco » ma 13 jun 2011, 13:28

Nogmaals erg mooie tijd en je ziet het, gewoon er (beheerst) in knallen en dan komen de pr's vanzelf, niet geschoten is altijd mis, durf gewoon snel te openen; vaak is een (te) rustige opening geen garantie voor een snelle 2e helft van de wedstrijd.

Na gisteren met Judith een heerlijke duurloop van ong. 14 km in 75 minuten gelopen te hebben, heb ik net nog even op het crossparkoers langs de waterweg gelopen. Heerlijk, aardig wat wind en daardoor regelmatig vlagen regen in je gezicht, lekkere temperatuur daarbij en het enige dat nog ontbrak waren de modder en de plassen, hoefde dus ook mijn crossspikes nog niet uit het vet te halen.... :)

Vandaag voor het eerst sinds bijna 4 weken weer zonder compressieband gelopen, hamstring voelde goed voor, tijdens en nu ook nog na het trainen.

Judith zal morgen de honneurs waarnemen op de training, ik zal op de kinderen passen dit keer.
Marco

Berichtdoor SpasG » ma 13 jun 2011, 15:21

Hey Rich,

One more PB richer :) Je bent goed bezig,gefeliciteerd!
Tot morgen in de training en misschien felicitaart !

GroetjeSpas
SpasG

Keer terug naar Wedstrijden