Noordwijkerhout

Vooruitzichten en ervaringen van de atleten

Noordwijkerhout

Berichtdoor Marlies » zo 22 apr 2012, 21:18

Oh jeeh, net stukje geschreven op het forum. Foutmelding en alles kwijt! :x
Nou ja, een korte versie dan maar.

Vandaag de laatste wedstrijd van het zorg en zekerheidciruit. Noordwijkerhout dit keer. Samen met Koos en Carla er heen, gezellig kletsend in de auto. Carla voor de halve, ik voor de 10,57km.

Had ik er zin in? Mwah, best wel, kon natuurlijk niet ineens 5e worden nu het al zeker was dat ik het klassement gewonnen had. Maar was toch niet zo gedreven als vorige keer in Roelofarendsveen.
Bij de start zag ik meteen m’n maatje van vorige keren staan. Leuk, daar maar mee mee gaan en zien waar het schip strand.
We gingen hard weg, harder dan vorige keren misschien wel. Liepen in groepje met mannen. De eerste 4km kon ik meegaan. We hadden meewind, maar liepen beetje beschut en hadden er dus weinig profijt van.
Toen een haakse bocht, versnelling van het groepje behalve van mij… :(
Ik moest helaas lossen en kwam alleen te lopen. Precies toen kregen we 6km tegenwind langs een vaart en open (bollen)velden. Echt heel veel wind stond er. Bikkelen dus. In m’n eentje. :(
M’n ‘maatje’ was wel meegegaan met het snelle groepje mannen, maar had halverwege de vaart moeten los en zat er door heen. Ik kwam steeds ietsje dichterbij. Op zo’n 9,5km kwamen we bij elkaar.
Achteraf had hij spijt dat hij met hun mee was gegaan en niet samen met mij voor een achteraf voor ons beiden snellere tijd had gegaan. Ach, dat is een wedstrijd. We hebben goed kunnen trainen.
Ik zie nu op mijn gps dat ik de eerste 5km in 18.47 en de 10km in 38.56. Beetje veel verval dus….
Maar wel een 1e plaats! :) Toch mooi voor m’n concurrentes en met dezelfde mannen om me heen.
Spas kwam minuutje later binnen, net papa en dan al weer goed gelopen. Klasse.
Tsja en dan de snelste van ons: Carla! Die liep een heel knappe halve en was haar concurrentes ruim 6 minuten voor!
Prijsuitreiking van de 10 was al geweest, maar zonder dames. Dus werd later nogmaals gedaan! Mooie bloemen. Later mocht ik nog 2x op het podium en nog 2x mooie bloemen en een envelop. Want ik had zowel het overall klassement op de 10km als het klassement bij de senioren tot 35 jaar. :D
Een volle auto terug dus naar het Westland met veel bloemen!
Marlies

Re: Noordwijkerhout

Berichtdoor Judith » ma 23 apr 2012, 10:22

Supergoed gedaan, Marlies!!!
Gefeliciteerd!
Judith

Re: Noordwijkerhout

Berichtdoor SpasG » wo 25 apr 2012, 19:17

Heey Marlies,

Sorry dat ik je kwijt raakte...maar
zo veel bloemen...moeilijk je te vinden.
Gefeliciteerd,wilde even zeggen dat ik
super blij ben voor je en trots als Ophorst runner!
You're star !

Groetjes,
Spas
SpasG

Keer terug naar Wedstrijden