Trap ALS de wereld uit s Gravenzande

Vooruitzichten en ervaringen van de atleten

Trap ALS de wereld uit s Gravenzande

Berichtdoor Rijk » zo 14 okt 2012, 14:55

Zaterdag de 13e, het klopt niet, maar het goot wel van de regen, deze zaterdag stond in het teken van Trap ALS de wereld uit, met diverse activiteiten zoals wandelen en fietsen. Deze keer was er ook een hardloopwedstrijd mede georganiseerd door de Roel runners, een wedstrijd over 5.8 km over verharde wegen, duinen, strand, paardenpaden, dus van alles wat.
Ik had met Marcel afgesproken samen te gaan, en gelukkig werd het om 14:00 uur droog, in s'Gravenzande kamen we ook Marja nog tegen, dus met zijn drieën ingelopen. nog niet wetende wat voor parcours we voorgeschoteld zouden krijgen. Om 14:45 uur was de start, daar stond ook Romy klaar om van start te gaan.
De eerst km was fietspad en goede te doen,we wilden met zijn drieën blijven lopen en dan maar kijken hoe ver we kwamen, na het fietspad het eerste duin gevolgd door strand, dan weer een duin stukje fietspad,alles ging nog best lekker, Marja vond het strand niet lekker, maar Marcel en ik konden aardig tempo houden.
Op 3.5 km ongeveer kregen we een behoorlijk stuk paarde pad voor de kiezen met een behoorlijke stijging, daarna gelijk weer een duin, toen weer strand en weer een duin, daarna op verhard fietspad naar de finich.
Marcel eindigde in ongeveer 25:55 dacht ik, mijn eindtijd was 26:10 min, Marja had haar eigen tempo proberen te lopen en kwam binnen in 27:50 min.
Het is moeilijk zo.'n wedstrijd op waarde te schatten maar ik was best tevreden, jammer dat ik Marcel de laatste km moest laten gaan :D

Groetjes Rijk
Rijk

Keer terug naar Wedstrijden