Het was heerlijk loopweer gisterenavond en ik was er helemaal klaar voor om die 3 km goed te lopen. Om 19 uur van huis vertrokken op mountainbike, rustig gefietst, bij aankomst op de baan heel even km gedribbeld om fietsbenen weer los te maken. Bij terugkeer op de baan zag ik Marlies, die voorstelde om alvast in te gaan lopen omdat het niet zo druk was en wij misschien in serie 2 zouden zitten...... AARRGGHHHH! Ik was er helemaal vanuit gegaan dat ik in serie 3 (of later) moest starten (20.45 uur)(in het voorjaar zat ik in serie 4, nu met iets snellere inschrijftijd, 10.55 minuten, toch zeker niet in serie 2!?!?!?!).
Om 19.45 uur moest de 1e serie starten, alleen wie zat er in?!?! Pas 1 minuut voor de start werd er omgeroepen wie er in zat!!! Na de start van serie 1 direct gevraagd wie er in serie 2 zat....... echter dat was nog niet bekend, dan denk ik, hoe kan dat nou, een paar minuten voor de seriestart. Het werd 20.00 uur: nog steeds niet bekend wie er in serie 2 zit, serie 1 is al een tijdje afgelopen. Marlies en ik hebben eigenlijk nog niet meer gedaan, dan even kort gedribbeld op de baan en 2x even kort aangezet. Dan opeens om 20.05 uur worden de atleten voor serie 2 naar de start geroepen, maar wie zitten er dan in!?!?!?!? Oh ja, de namen volgen, Marlies en ik zitten er in

Na 1 minuut uithijgen, even wat gedronken en daarna samen met Marlies heerlijk 30 minuten al babbelend op tempo uitgelopen, we hadden allebei de 3 km al niet meer.
Daarna lekker naar huis geknald op mountainbike, nog energie genoeg over..