de dag na Marja's verjaardag

Vooruitzichten en ervaringen van de atleten

de dag na Marja's verjaardag

Berichtdoor CarlaOphorst » zo 11 sep 2011, 22:32

Gisteren waren vele OphorstRunners aanwezig op Marja's 40e verjaardag. Een stralende Marja die erg genoot van alle gasten om zich heen. Het is een verjaardag die ze niet snel zal vergeten. Rond 0.00 uur naar huis gegaan. Beetje goed uitrusten, dus op tijd naar bed. Ik wist wat er zondag op het loopprogramma stond :lol: . Zaterdag een hersteltraining gedaan van 10 km om dan zondag echt van start te gaan voor de marathontraining. 13 november loop ik, als alles goed gaat, de marathon van Athene. De marathon waar het allemaal begonnen is, lijkt me echt gaaf om over dat parcours te lopen. Eerst genieten van de langere trainingen. Nu vind ik lange duurlopen heerlijk om te doen, vaak loop ik 2 uur, gewoon omdat het lekker is. Dat komt me nu tegenmoet, kan ik de 2 uur gebruiken als 0-punt, vandaar uit op gaan bouwen. 10 minuten mogen erbij vandaag de 11e september. Rond 13.45 uur ging ik op weg. Ronde Hoek van Holland, lekker veel zachte ondergrond, loopt lekker en is goed voor het lijf. 12,5 km, het benzinestation in HvH, mijn vaste drinkplaats. Vandaar uit door de duinen, allemaal paardenpaden. Over het strand. 30 minuten door los of nat "inzak" zand gelopen, het was natuurlijk precies hoog water. mocht van mezelf niet naar het fietspad gaan, doorlopen en sterk worden :mrgreen: Bij Monster van het strand af, over het graspad door de duinen, naar de Haagweg, Orberlaan, Vlaminglaan, Nieuweweg op huis aan. na 2 uur 11 minuten en 30 seconden was ik thuis. Google gaf 29.2 km aan. De benen waren maar een beetje moe. Had alleen honger, iets wat ik nooit krijg tijdens het lopen. Het ontbijt was denk te lang geleden toen ik ging lopen (bijna 4 uur). De banaan die op de fruitmand lag was snel verdwenen, net als de liter water die ik ingeschonken had. De kop is eraf, heb genoten van het lopen, de rust en de mooie natuur om me heen.
CarlaOphorst

Keer terug naar Wedstrijden