Omloop van ter Heijde

Vooruitzichten en ervaringen van de atleten

Omloop van ter Heijde

Berichtdoor CarlaOphorst » do 05 mei 2011, 22:09

Morgen de prachtige, zware wedstrijd tussen ter Heijde en Monster. Het water van de zee staat op het laagste peil, heel gunstig, lopen over een hard strand. Een wedstrijd op gevoel en plaats, tijd is morgen niet belangrijk Door mijn wedstrijd in Papendrecht op zaterdag loop ik niet mee, kan ik jullie goed aanmoedigen. Heel veel succes allemaal en tot morgen.
CarlaOphorst

Re: Omloop van ter Heijde

Berichtdoor marja » za 07 mei 2011, 12:35

Bah, wat kan een mens zich rot voelen zeg! Ben nu zo ziek als een hond!
Toch even snel een kort verhaaltje over gisteren.
Nadat Julia de 500m had gelopen mocht ze met zus Sharona en haar vriendinnetje en ouders mee naar huis.
Ze vond het best wel leuk, maar had het ook snel weer gehad. Zoveel was er niet te doen, en hadden ook wel een patat/ijszaakje verwacht.
En voor mij hoefde ze niet nog een uur te wachten.
De start voor de 5km liep wat uit, wat best vervelend is als je je al niet zo lekker voelt en het koud krijgt. Maar het schijnt dat de bingo nog niet klaar was? Konden ze dat niet doen als de 5km weg was? Maar ach, met Romy en Spas stonden we klaar om te vertrekken.
Eerst een rondje door de wijk (stoepje op en weer af,pfffff) en eigenlijk had ik het al gehad na een km. Maar ja, gewoon doorzetten!
De foto's zullen ook niet zo florisant zijn! 8-) hihihihi.Liep als 2de vrouw, maar wist dat als ik door het zand moest, dat ik heel erg zou afzwakken.Ben daar gewoon niet goed in! En na 2km kwam de 2de vrouw mij voorbij,en op de 3km de 3de vrouw. Toen ik door de hitte en het zand liep bij de 3km wilde ik stoppen, maar dacht wel dat is toch nog een roteind om te wandelen, dus ben maar gewoon wat doorgestompeld.Toen gingen mijn luchtwegen protesteren en begon erg te piepen, zoals Carla wel heeft gehoord! Toen de laatste km weer door dat rotzand ;) en toen werd ik nog ingehaald door een jongen die ik normaal gesproken wel voor moet blijven. Toen eindelijk naar beneden :D op een normaal verharde weg.Goh, wat is dat een verademing! Nog aangemoedigd door enkele Ophorstrunners.Toch alles eruit gelopen en die jongen toch nog net voor de finisch ingehaald :D .Dit doe ik dus noooooooit meer. Laat mij maar lekker op de baan of op de weg lopen. Dit was mijn 2de wedstrijd in het E-kwadraat ,en als die meiden die voor mij zaten niet rond de 40 waren,sta ik in mijn leeftijdscatagorie nog steeds op de 1ste plaats. Dus mijn volgende wedstrijd word er gewoon eentje op de weg ;) Daarna gingen Marco en ik snel de kids ophalen. De jongste op bed gelegd en toen ging ik douchen en viel al snel in slaap op de bank. Ik was gebroken! :(
Weet nog van niemand een exacte tijd (de uitslagen staan nog niet op de site) Maar iedereen in ieder geval: Super gelopen met deze omstandigheden!
Ga nu even op bed liggen uitzieken! Alle moeders lekker genieten morgen en tot dinsdag.
marja

Berichtdoor marcel42 » za 07 mei 2011, 13:00

hallo runners,

ik zit nu nog na te genieten van gisteren ,was wel zwaar maar wel weer wat anders dan anders, met richard,marlies, sabine,en jose aan de start.
in het begin even je weg vinden door de drukte maar eenmaal een km verder lekker ritme te pakken samen met marlies. in het zand was het doorploegen maar het heb wel wat vind ik, en dan einde van het strand weer omhoog dan ga je je beentjes wel voelen. eerste 5 km gingen in 21:57 en kwam uiteindelijk met 43:48 over de finsh zoals in de uitslagen op de olympus site, ben zeer tevreden want ik had mezelf voorgesteld om onder de 45 minuten te gaan lopen, dat is dus dik gelukt, dus maja als je de uitslagen alvast wil terugzien ,kijk dan op olympus 70 site.

allemaal nog een goed weekend en carla zet hem op voor vandaag.
tot dinsdag grt marcel
marcel42

Berichtdoor marja » zo 08 mei 2011, 15:48

Hoi Carla,

Op de homesite staat mijn tijd niet goed. I.p.v. 44.33, moet dit 24.33 zijn!
Hoe is het trouwens gisteren gegaan? Nog een mooie tijd gelopen?

Ben vandaag aan 't uitzieken en hoop er dinsdag weer bij te zijn...
marja

Berichtdoor jhoppenbrouwers » zo 08 mei 2011, 20:42

Hallo Allemaal,

Vanaf deze week worden we getraind door een blanke Keniaanse.
Als je 58 min kunt lopen met deze temperaturen moet je wel uit
Afrika komen? Nou Carla van Harte en petje af. En Marja beterschap
het strand is beter om er lekker met een handoek op te liggen dan te
rennen.

Groetjes José
Groetjes José
jhoppenbrouwers

Berichtdoor SpasG » ma 09 mei 2011, 19:40

Hallo allemaal,

Ben helemaal mee eens met Jose.Toen ik de uitslag van Carla
zag dacht ik met dit weer zo een tijd te lopen...maar we weten
dat ze OP en in TOPvorm is.
Ter Heijde - erg leuk en zwaar, bedankt voor de support,trouwens,
was erg gezellig! En ik zag jullie 10k goed gaan en trots met de
uitslagen kennende hoe zwaar de 5k was, petje af of zonnebril af of... :roll:

Goed trainen en genieten van het zonnetje,zie jullie Do op de baan!
SpasG

Keer terug naar Wedstrijden